STOPKY (2)

ID
Nazov / Name:
Popis / Description:
Dlzka / Length:
Testovane pod / Tested under:

100
p100.html / p100.zip
Stopky s odpocitavanim
2326b
NN 4.04, IE 4.0

UKAZKA / CLICK HERE

Zdrojovy tvar / Source code:

<html> <head> <title> JavaScript DESTINATION - P100 </title> <script language="JavaScript"> <!-- var up,down; var min1,sec1; var cmin1,csec1,cmin2,csec2; function Minutes(data) { for(var i=0;i<data.length;i++) if(data.substring(i,i+1)==":") break; return(data.substring(0,i)); } function Seconds(data) { for(var i=0;i<data.length;i++) if(data.substring(i,i+1)==":") break; return(data.substring(i+1,data.length)); } function Display(min,sec) { var disp; if(min<=9) disp=" 0"; else disp=" "; disp+=min+":"; if(sec<=9) disp+="0"+sec; else disp+=sec; return(disp); } function Up() { cmin1=0; csec1=0; min1=0+Minutes(document.sw.beg1.value); sec1=0+Seconds(document.sw.beg1.value); UpRepeat(); } function UpRepeat() { csec1++; if(csec1==60) { csec1=0; cmin1++; } document.sw.disp1.value=Display(cmin1,csec1); if((cmin1==min1)&&(csec1==sec1)) alert("Stopky boli zastavene"); else up=setTimeout("UpRepeat()",1000); } function Down() { cmin2=1*Minutes(document.sw.beg2.value); csec2=0+Seconds(document.sw.beg2.value); DownRepeat(); } function DownRepeat() { csec2--; if(csec2==-1) { csec2=59; cmin2--; } document.sw.disp2.value=Display(cmin2,csec2); if((cmin2==0)&&(csec2==0)) alert("Odpocitavanie bolo zastavene"); else down=setTimeout("DownRepeat()",1000); } // --> </script> </head> <body> <center> <h1>Stopky</h1> <form name="sw"> <table border="0" width="100%"> <tr align="center"><td> <table border="3" width="100%"> <tr><th colspan="2">Stopky</th></tr> <tr align="center"><td>Zastavia sa o<br><input type="text" name="beg1" size="7" value="0:10"></td> <td><input type="button" value="Start" onclick="Up()"></td></tr> <tr align="center"><td colspan="2"><input type="text" name="disp1" size="7"></td></tr> </table> </td><td><input type="button" value="Odstartuj obe" onclick="Up();Down()"></td><td> <table border="3" width="100%"> <tr><th colspan="2">Odpocitavanie</th></tr> <tr align="center"><td>Spustia sa o<br><input type="text" name="beg2" size="7" value="0:10"></td> <td><input type="button" value="Start" onclick="Down()"></td></tr> <tr align="center"><td colspan="2"><input type="text" name="disp2" size="7"></td></tr> </table> </td></tr></table> </form> </center> </body> </html>
[ Navrat / BACK ]